Prekės ženklas verslui

Prekės ženklas verslui

Daugeliui įmonių vadovų neretai kyla daugybė klausimų apie prekės ženklo svarbą verslui, todėl šiame tekste pasistengsime aiškiai ir paprastai apžvelgti viską, ką pravartu žinoti apie procesus, kurie padės pritraukti potencialių klientų dėmesį internete.

Štai keletas aspektų, į kuriuos vertėtų atkreipti dėmesį, norint, kad Jūsų verslas būtų randamas internete:

  • Jūsų įmonės prekės ženklas (logotipas);
  • Įmonės internetinė svetainė;
  • Tinkama žinutė tikslinei klientų auditorijai.

Prekės ženklas

Prieš pradedant kalbėti apie įmonės internetinę svetainę, labai svarbu aptarti Jūsų verslo identitetą. Būtent pagal jį tiek nauji, tiek ir esami klientai Jūsų įmonę atskirs nuo panašia veikla užsiimančių konkurentų. Stiprų verslo identitą turinčios įmonės (tokios kaip Google, Amazon, Facebook ar Coca-Cola) nesunkiai atskiriami nuo kitų rinkos žaidėjų. Į prekinio ženklo sąvoką įeina keletas esminių dalykių, tokių kaip logotipas, spalviniai deriniai, teksto šriftas ir t.t.

Jeigu Jūsų verslas vis dar neturi logotipo, rekomenduotume pasvarstyti apie grafikos paslaugas, į kurias įeina ir logotipų kūrimas. Tik turint unikalų ir įsimenamą prekės ženklą galima pradėti mąstyti apie internetinės svetainės kūrimą.

Kokią pridėtinę naudą suteikia prekės ženklas:

  1. Sumažina reklamos išlaidas. Tinkamai identifikuojamas bei išsiskiriantis verslas reikalauja kur kas mažesnių reklamos išlaidų. Tikriausiai sutiksite, kad kiekvienas iš mūsų pažįsta tokias pasaulines įmones kaip jau minėtosios Coca-Cola ar Facebook bei įsivaizduoja, kokią veiklą šios kompanijos vykdo. Ir visiškai nesvarbu, kokio amžiaus ar tautybės Jūs esate. Mūsų nuomone, tai tik ir parodo, kokią apčiuopiamą pridėtinę vertę gali suteikti didelis prekės ženklo žinomumas kiekvienam verslui.
  2. Parduosite produkciją brangiau. Niekam ne paslaptis, kad JAV kompanijos Apple produkcija yra ženkliai brangesnė nei jos artimiausių konkurentų Samsung ar Huawei. Būtent Apple ir tapo viena pirmųjų kompanijos, kurios tinkamai išnaudojo prekės ženklo teikiamas galimybę įkainoti savo produkciją didesnėmis kainomis nei įprasta. Šios įmonės sukurtas klientų ratas noriai laukia naujausių kompanijos produktų, o tik gavę galimybę skuba į parduotuves jų įsigyti.
  3. Padidėjęs klientų dėmesys. Augantis prekės ženklo patrauklumas taip pat leidžia mėgautis ir vis didėjančių potencialių ir esamų klientų dėmesiu. Tai suteikia galimybę ženkliai padidinti įmonės pelningumą neinvestuojant milžiniškų sumų reklamai.
Tags:

Parašykite komentarą